"Unica si ultima implinire a fiecarui om este sa traiasca in propriul vis" I.P. Culianu

Abundenta si varietatea ce populeaza Gradina imi confera un sentiment de incantare si sper ca si voua.Credeti ca e mare Gradina?Gresiti!E Infinita!Si cu toate ca e infinita, are limite: imaginati-va o cusca (nu conteaza unde e plasata in Gradina) - de la gratiile ei spre exterior e Infinitul, insa daca mergi spre gratiile custii dai de limite.Poate ca, pana la urma, se pune totusi problema unei alegeri... Fie ca acest blog sa mai adauge un pic de sare si piper in amalgamul de "secrete revelate","cai de mantuire","tehnici de eliberare"...,raspandite prin lume in prezent. Ideile si analizele expuse aici au multiple surse de inspiratie,cu toate acestea, sper ca din cand in cand sa mai puna si Noul pe tapet,sa inspire si pe altii la a gasi noi explicatii si idei.Sa creeze!Sa viseze!Sunt printre noi unii carora le face placere doborarea viselor altora, parca ar trage cu prastia in pasari.Ignorati-i!Visati!Pentru ca din clipa in care doi oameni viseaza acelasi lucru,acesta devine realitate!Cat despre acceptarea sau respingerea ideilor prezentate pe acest blog?Daca nu exista Dumnezeu toti avem dreptate, insa daca exista, dreptatea va fi doar a unora (sper sa fie totusi cativa care sa aiba dreptate ).


MEMENTO, HOMO, QUIA PULVIS ES ET IN PULVEREM REVERTERIS

Posted by Anonim


   Am obosit. Ma opresc din postari.Cel putin o vreme, daca nu de tot.
   Pana acum m-am ferit sa trag concluzii si va rog sa-mi iertati, daca se poate, rabufnirea, dar nu mai pot, NU MAI POT!
   Mare e Gradina Ta Doamne!
   Incurajez imaginatia constructiva, incurajez visele. DAR! Cum putem crede atatea ineptii ce ne sunt aruncate? Cum lasam mereu in seama oricui altcuiva decat a noastra problemele care ne privesc?
  Vin extraterestrii ! Trecem in a 5-a dimensiune ! Toti , sau aproape toti, conspira ! Dupa ce murim trecem in alte planuri ! Ne-am reincarnat si in vietile anterioare am fost toti regi si regine ! Fiecare dintre noi e special, avem o misiune ! Fiecare e detinatorul adevarului absolut ! Ce de potential si de puteri paranormale avem, ce de tehnici spirituale stapanim ! Avem raspuns la orice intrebare, ne e greu sa spunem nu stiu ! Inovatorii sunt tot timpul batjocoriti si oprimati, iar din descoperirile lor folosim prea putin, sau deloc ! Iubirea?Un vis neimplinit!
   ...
   Viata dupa moarte? Teoria punctului Omega spune ca e posibila, dar cineva trebuie sa ajunga acolo - nu sa incerce, chiar s-o faca. Deci vise putem avea.
   Calatoria in timp? Neutrinii depasesc viteza luminii, deci calatoria in timp e posibila. Daca am folosi neutrini in loc de fotoni pentru a vedea, am putea vedea trecutul.Ce interesant ar fi!
   Criza globala majora! Conspiratii? De ce nu indiferenta, promovarea prostiei in toate structurile sociale sa ne aduca aici? O, nu! Conspiratiile, nu indiferenta si prostia noastra.
   ...
   Pe langa cat traieste un fluture, noi suntem zei, dar comparativ cu viata unui munte ( sa nu zic galaxii ) nici nu ne vedem in peisaj. Chiar se merita sa ne pierdem timpul cu prostii? Nu cred ca e loc de regrete. Eu zic ca nimeni nu regreta cu adevarat ceva din viata, pus in acelasi context ar face aceeasi alegere. Mai degraba nu vrem, nu ne intereseaza. Pentru ca dac-am vrea, am face.

   Ce sa mai... Tranca Fleanca!

0 comments:

Trimiteți un comentariu